Ahad, 26 Julai 2009

Saujana Mata Memandang


Assalammualaikum semua.... kalau korang nak tahu gambar yg aku tunjukkan kat korang hari nie semua leh dilihat di negara China.. Apa yang aku nak kongsikan bukan sahaja pada keindahannya. Malah pada kepakaran diorang dalam bidang pertanian... Mungkin bukan satu teknologi yang canggih digunakan oleh diorang.. tapi kepintaran diorang menggunakan dan mengkreatifkan pada alam sekeliling.. aku rase, penghidupan diorang cumalah dikawasan pedalaman dan dikawasan pergunungan,,, korang tak nampak mcm mane sistem saliran diorang... perghhh cantekkkkk siut.......


Hmm... aku tak tahulah kalau bentuk muka bumi tempat nie Memang mcm ni... tapi apepunnn diorang pandai memanfaatkannye.... Satu tempat perlancongan yang hebat... korang tak teringin nak pigi ko.....


Ya ALLAH indah sungguh keindahan alam nie.... kalau korang nak tinggal kat sini ker??? aku nak jugaklah... tapi bukan dalam jangka masa yang panjang... untuk percutian atau beli tanah kat sini n balik sekali sekala oklah jugak.....


Uishhhhh.... mmg cantek pemandangan dia kan.... hmmm leh tenang kan jiwa lah jugakk... tunggulah,,,,, aku kompol duit bebanyak pastu melancong kat sini sat hari nanti.... Aminnnn (korang nak ikut ker???? uishh idokler teman nak blanje mike semua)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan