Jumaat, 24 Julai 2009

Pertama dan Mungkin yang Terakhir

Pertama kali masuk kat tpt nie.. bukan bermakna aku tak pernah masuk, maksud aku pertama kali masuk kelas.. selalu masuk yg biasa jer... hehehehe.. aku beli??? idokler teman... kalau duit teman, baik teman beli baju.. ini kawan teman yg blanje... hmmm ape??? korang kata aku pegi masa hari kije... korang kate aku ponteng kije??? idokler teman gitu wei... teman mmg amik cuti... sbelom tu teman ade hal lain... kwn teman ajak teman nengok wayang lepas teman dah settlekan semua perkara... takde koje teman nak monteng wei



Apa yang pasti aku sorang jer yg nengokk... kwn aku tue?? ade ke patut dia tido??? tak patut betullllll... tapi nak wat mcm mane.. dia tue penat kije ko... masuk tempat mcm tu ape lagi... tidolah... aku maafkanlah die... pasal dia yg beria2 ajak aku masuk sini... yang aku pelik cite TRANSFORMER yg best mcm tu pon die leh tido... secara rumusannyer adalah dia bukan calon2 utk aku ajak nengok cite Ice Age & Harry Potter.. Wei sape nak ajak aku nenngok Ice Age & Hary Potter.. korang blanjelah tapi... mugehehehehehe.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan