Selasa, 21 Julai 2009

Opis ku FSBM

Salammmm.... hehehehehe... dah lame betol aku tak update blog aku ni... melampaukan... mugehehehehe.... hari ni aku stil nak cite pasal dirikulagi... eheeeee.. peduli ape... blog den, ikut suko den nak tulih apo pon tp byk aku nak tulih senoar eh... bukan pasal den jo... tapi bak kato org cino lah kan.. manman lah ber.. hehehehe... oklah.. hmmm... gambar sebelah adalah gambar meje kije ku.... kat mane lagi kalau bukan FSBM Holdings Berhad... kalian nngok tak gambar ape kat screen monitor aku... itulah Upin & Ipin uishhhhh aku suke giler kat bebudk tu.. comel sehhhh......
korang nampak tak air tin atas meje aku tuh yg kat atas tin tu ade beruang koala.. kalau korang nak tahu air tin aku dapat setahun yg lepas.. aku tak minum2 air tue..... sbb air tue air sparkling.. aku tak brp nak suke sgt.. silap hari bulan air tu da expired.. mahu tak nyer.. dah setahun dah aku kije kat situ.... aku sebenarnyer kije contract jerk.. bukan permenant...(oppssss.. bukan perja contract buruh binaan he) tp apepun seronok gak kije kat comp ni...aku dapat byk pengalaman.. jumpe mcm2 ragam.. environment opis nie aku suke gilersss.... happpy lah jugak.. (ayat bodek ngan harapan dpt permenant... leh dpt ker.. takpe pengalaman aku dpt) atas meje aku tue mcm2 ade... dulu aku siap letak dua botol asam (yg sebotol rm1.50 tu) yg berisi duit dlmnyer.. tp aku dah tak letak lagi kat situ sejak aku dengar cite company kat tingkat 7 & 8 kene pecah masukk.... tak berani beb nak letak.. tp setakat nie alhamdulillah lom kine picah lah.... aminnnn.... tp kekadang tue ade jugaklah aku letak namun tidahlah jua sebanyak sebelum ini adapun... tp aku suke nengok duit siling atas meje aku... ade sape yg tak suke duit syiling leh letak terus diatas meje aku (pengumuman ini ditujukan kepada kaki & tangan FSBM termasuk Dato'.. mugehehehe) aku sebenarnyer nak challenge abg anas aku dalam kompol2 duit syiling nie...... die dah kompol satu tin beskut tu.... giler ah..mane leh jd.. rase nak curi jer.. aku cume baru kompol satu tin yg simpan kain pelekat bpk aku slalu beli tu.. mcm2 ade atas meje aku... itu semua utk di filing tu... tp.. apep2 pun aku enjoy gak kije kat sini... alhamdulillah... andai kata satu hari nanti aku kije kat tpt lain... harap2 dapat lah evironment mcm nie... yg penting aku dapat gak pengalaman berguna kat sini.... alhamdulillah....

1 ulasan: