Ahad, 16 Ogos 2009

Soalan kow2 nyer... Jwpn kene kow2 gak

Hmmm... korang2... mesti ade hari2 korang2 kene jwp soalan yg kow2 nyer... ini aku ade jwpn nye... mugeheheheh (ini adalah hasil rujukan dari majalah APO?... saje nak kongsi ngan korang... yelah kan, kala korang yg tak beli majalah nie... aku nak kongsi lah... yg beli remind kembali ajelah.... Hmmm.. bagi aku majalah best jugaklah)


Oklah korang.... nindia soklan2 nyer...

Soklan:
Ko sebenarnye kije ape ek?
Jwpn: 1. "aku sebenarnye kije sebagai penggali kubur..... nanti kalau ko 'memerlukan' aku... free jer aku tolong gali... ala.. kwn2 nyer pasal..."
2. "aku sebenarnyer ejen rahsia kerajaan. tapi skrg ni ko dah tau jadi terpaksalah bunuh ko sebab nak tutp rahsia, sorilah ye.."

Soklan: Ko tak terfikir pasal nak kawen ke? asyik bujang je?
Jwpn: " ntahlah. bini ko cakap hari tu nak mintak cerai sbb nak lari ikut aku ke Siam. Aku tunggu dialah ni

Soklan: Kau pakai henpon jenis lama lagi ke? Pesal tak tukar lain?
Jwpn: " Ada kat rumah aku. aku saja tak nak guna takut nanti kau tahu skandal akudengan pakwe kau. dia belikan model yg terbaru dari kau pakai sekarang."

Soklan: Aku dengar kau tak pandai makan masakan barat. Betul ke?
Jwpan: " a'ah. betullah tu. laipun kalau mkn masakan barat bukannya bole buat aku jadi cun. aku tengok muka ko tak bertukar2 pun. mcm dulu gak"

Soklan: Kau ni asyik pakai baju kurung je kenapa? Tengok aku nie, sentiasa up-to-date
Jwpn: "cuba kau tanya soalan tu kat malaikat munka nakir dalam kubur sok. rasa-rasanya apa diorang jawab?"


mugehehehe..... jwb je mcm nie.... kalau org keliling ko byk nor soklan die.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan