Selasa, 11 Ogos 2009

Budak Omelllllll!!!!

Hahahaha.... Anak sapelah tu... Kene buli pulak dgn Cek An.. Ciannyer die... comel betolll.... Aku rase takde ape2 yg terjadi ngan si kecik tu kot....


Hmmm... in yg dikatakan percintaan atara dua darjat... muka anak berok tu mmg betul2 comel masa tdor... mesti manja sangat.. ntah kemana emak dia kan... tp satu jelah.. cuba korang nengok.... dua2 menatang tue berlainan jenis.... tp leh hidup bersama2 n mesra..hmmm mmglah tak semua minatang tu mcm tu.. tp yg satu tu leh dijadikan sebagai contoh.... so kite semuamcm mane?? leh berkerjasama tak dgn kaum lain, fahaman politik yg lain (politik kita mmg berbeza2 tp penghidupan biasa kite berkerjasama... jgn pilih bulu be..)... (kalau aku dapatarase nak picit berok tue.... rase nak picit jerk.... mugehehehe... tak baek woi... dera menantang...)


aku rase kucing ni tunggu org yg nak kuarkan duit nie.... manelah tahu dia leh cekau selai dua.... tp kalau dijadikan sebagai guard,, hmmm nampak sgtlah dia sama mcm guard2 yg ada.. TIDO!!! (hehehehe.... sian kucing nie.... mesti dia cari tpt nak panaskan badan... kalaulah aku ade ghumah sendiri... dah tentu aku amik kucing nie.. buat belalah.. sian sut....)


Anak rokbe lagi.... aku rase mesti dia nak ukur brp ketinggian anank kucing tue.... comel betul budak dua ekor ni..... anak rokbe tu mase kecik2 comel lah... tp bila da besar susah jugak.. takut dia naik minyak... kalau naik minyak bahya tu beb... pasal gigi dia tajam... uishhhh... ape2 pon.... mmg comel bebudak dua ekor tue.... mugehehehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan