Sabtu, 1 Ogos 2009

Korang Semua Perasan Tak?

Assalammualaikum semua... hari nie aku nak sentuh pasal demonstrasi2 yg telah diadakan di Malaysia sekarang, terutamanya yg diadakan pada hari ini... aku bukan ape... aku bukan nak cite ape yg diorang proteskan... tapi aku nak ckp pasal mereka yg terlibat dalam demonstrasi ni.... Ape yg saya perasan yer anak2 sekalian, kebanyakan demonstrasi yg diorang buat ni... akan dibuat pada hari sabtu.... hmmm seperasan aku lom pernah lagi lah buat hari bekerja... kira ok per... sekurang2 nye tak mcm negara jiran kita mcm thailand... kalau boleh diorang nak buat 24jam berdemonstrasi.. mcm negara kita ni stil fikir nak cari mkn lagilah.. fikir pasal kije n nak rehat secukupnye.. dan itu pasallah kebanyakan demonstrasi ni dibuat pada hari sabtu..... Ahad hari utk diorang berehat... Sekurang2 nye diorang still fikir pasal nak cari rezeki lagi.. n diorang taklah membabi buta buat demonstrasi....
TK GITU????

(kalau buat kat stadium leh approve ker....)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan